Citace podle ČSN ISO 690

Kolbabová, Martina. Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic. Praha, 2014. Vedoucí práce Tomáš Kincl.

Citace podle APA

Kolbabová, M., Kincl, T., & Novák, M. (2014). Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic.

Styl Chicago

Kolbabová, Martina, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Analýza Televizní Reklamy V ČR S Ohledem Na Divácký Profil TV Stanic. 2014.

Citace podle MLA

Kolbabová, Martina, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Analýza Televizní Reklamy V ČR S Ohledem Na Divácký Profil TV Stanic. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích