Kolbabová, Martina. Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic. Praha, 2014. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAKolbabová, M., Kincl, T., & Novák, M. (2014). Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic.
Styl ChicagoKolbabová, Martina, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Analýza Televizní Reklamy V ČR S Ohledem Na Divácký Profil TV Stanic. 2014.
Citace podle MLAKolbabová, Martina, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Analýza Televizní Reklamy V ČR S Ohledem Na Divácký Profil TV Stanic. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích