Citace podle ČSN ISO 690

Čurda, Filip. Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících. Praha, 2014. Vedoucí práce Dominik Stroukal.

Citace podle APA

Čurda, F., Stroukal, D., & Čermáková, K. (2014). Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících.

Styl Chicago

Čurda, Filip, Dominik Stroukal, and Klára Čermáková. Vliv Reklamy V Přestávce Amerického Super Bowlu Na Cenu a Objem Prodaných Akcií Inzerujících. 2014.

Citace podle MLA

Čurda, Filip, Dominik Stroukal, and Klára Čermáková. Vliv Reklamy V Přestávce Amerického Super Bowlu Na Cenu a Objem Prodaných Akcií Inzerujících. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích