Čurda, Filip. Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících. Praha, 2014. Vedoucí práce Dominik Stroukal.
Citace podle APAČurda, F., Stroukal, D., & Čermáková, K. (2014). Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících.
Styl ChicagoČurda, Filip, Dominik Stroukal, and Klára Čermáková. Vliv Reklamy V Přestávce Amerického Super Bowlu Na Cenu a Objem Prodaných Akcií Inzerujících. 2014.
Citace podle MLAČurda, Filip, Dominik Stroukal, and Klára Čermáková. Vliv Reklamy V Přestávce Amerického Super Bowlu Na Cenu a Objem Prodaných Akcií Inzerujících. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích