Pěničková, Kateřina. Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y. Praha, 2022. Vedoucí práce Tomáš Sigmund.
Citace podle APAPěničková, K., Sigmund, T., & Lechner, T. (2022). Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y.
Styl ChicagoPěničková, Kateřina, Tomáš Sigmund, and Tomáš Lechner. Sběr Uživatelských Dat Za účelem Cílení Reklamy a Vnímání Takové Reklamy Generací Y. 2022.
Citace podle MLAPěničková, Kateřina, Tomáš Sigmund, and Tomáš Lechner. Sběr Uživatelských Dat Za účelem Cílení Reklamy a Vnímání Takové Reklamy Generací Y. 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích