Citace podle ČSN ISO 690

Pěničková, Kateřina. Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y. Praha, 2022. Vedoucí práce Tomáš Sigmund.

Citace podle APA

Pěničková, K., Sigmund, T., & Lechner, T. (2022). Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y.

Styl Chicago

Pěničková, Kateřina, Tomáš Sigmund, and Tomáš Lechner. Sběr Uživatelských Dat Za účelem Cílení Reklamy a Vnímání Takové Reklamy Generací Y. 2022.

Citace podle MLA

Pěničková, Kateřina, Tomáš Sigmund, and Tomáš Lechner. Sběr Uživatelských Dat Za účelem Cílení Reklamy a Vnímání Takové Reklamy Generací Y. 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích