Citace podle ČSN ISO 690

Michálek, Tomáš. Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity. Praha, 2013. Vedoucí práce Tomáš Kincl.

Citace podle APA

Michálek, T., Kincl, T., & Přibil, J. (2013). Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity.

Styl Chicago

Michálek, Tomáš, Tomáš Kincl, and Jiří Přibil. Řízení Marketingové Kampaně V Prostředí Sociálních Sítí a Vyhodnocování Jejich Efektivity. 2013.

Citace podle MLA

Michálek, Tomáš, Tomáš Kincl, and Jiří Přibil. Řízení Marketingové Kampaně V Prostředí Sociálních Sítí a Vyhodnocování Jejich Efektivity. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích