Michálek, Tomáš. Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity. Praha, 2013. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAMichálek, T., Kincl, T., & Přibil, J. (2013). Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity.
Styl ChicagoMichálek, Tomáš, Tomáš Kincl, and Jiří Přibil. Řízení Marketingové Kampaně V Prostředí Sociálních Sítí a Vyhodnocování Jejich Efektivity. 2013.
Citace podle MLAMichálek, Tomáš, Tomáš Kincl, and Jiří Přibil. Řízení Marketingové Kampaně V Prostředí Sociálních Sítí a Vyhodnocování Jejich Efektivity. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích