Citace podle ČSN ISO 690

Pravdová, Klára. Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli. Praha, 2014. Vedoucí práce David Říha.

Citace podle APA

Pravdová, K., Říha, D., & Novotná, Š. (2014). Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli.

Styl Chicago

Pravdová, Klára, David Říha, and Šárka Novotná. Analýza Vnímání Guerillových a Tradičních Forem Marketingové Komunikace českými Spotřebiteli. 2014.

Citace podle MLA

Pravdová, Klára, David Říha, and Šárka Novotná. Analýza Vnímání Guerillových a Tradičních Forem Marketingové Komunikace českými Spotřebiteli. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích