Pravdová, Klára. Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli. Praha, 2014. Vedoucí práce David Říha.
Citace podle APAPravdová, K., Říha, D., & Novotná, Š. (2014). Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli.
Styl ChicagoPravdová, Klára, David Říha, and Šárka Novotná. Analýza Vnímání Guerillových a Tradičních Forem Marketingové Komunikace českými Spotřebiteli. 2014.
Citace podle MLAPravdová, Klára, David Říha, and Šárka Novotná. Analýza Vnímání Guerillových a Tradičních Forem Marketingové Komunikace českými Spotřebiteli. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích