Míka, Matyáš. Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost. Praha, 2014. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Citace podle APAMíka, M., Koudelka, J., & Ryška, P. (2014). Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost.
Styl ChicagoMíka, Matyáš, Jan Koudelka, and Přemysl Ryška. Vývoj Reklamy a Marketingu Automobilového Průmyslu Od 2. Poloviny 20. Století Až Po Současnost. 2014.
Citace podle MLAMíka, Matyáš, Jan Koudelka, and Přemysl Ryška. Vývoj Reklamy a Marketingu Automobilového Průmyslu Od 2. Poloviny 20. Století Až Po Současnost. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích