Citace podle ČSN ISO 690

Míka, Matyáš. Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost. Praha, 2014. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Míka, M., Koudelka, J., & Ryška, P. (2014). Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost.

Styl Chicago

Míka, Matyáš, Jan Koudelka, and Přemysl Ryška. Vývoj Reklamy a Marketingu Automobilového Průmyslu Od 2. Poloviny 20. Století Až Po Současnost. 2014.

Citace podle MLA

Míka, Matyáš, Jan Koudelka, and Přemysl Ryška. Vývoj Reklamy a Marketingu Automobilového Průmyslu Od 2. Poloviny 20. Století Až Po Současnost. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích