Techlová, Veronika. Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody. Praha, 2014. Vedoucí práce Vladimír Chalupský.
Citace podle APATechlová, V., Chalupský, V., & Lošťáková, H. (2014). Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody.
Styl ChicagoTechlová, Veronika, Vladimír Chalupský, and Hana Lošťáková. Spokojenost Zákazníků a Jejich Loajalita Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2014.
Citace podle MLATechlová, Veronika, Vladimír Chalupský, and Hana Lošťáková. Spokojenost Zákazníků a Jejich Loajalita Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích