Citace podle ČSN ISO 690

Techlová, Veronika. Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody. Praha, 2014. Vedoucí práce Vladimír Chalupský.

Citace podle APA

Techlová, V., Chalupský, V., & Lošťáková, H. (2014). Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody.

Styl Chicago

Techlová, Veronika, Vladimír Chalupský, and Hana Lošťáková. Spokojenost Zákazníků a Jejich Loajalita Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2014.

Citace podle MLA

Techlová, Veronika, Vladimír Chalupský, and Hana Lošťáková. Spokojenost Zákazníků a Jejich Loajalita Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích