Citace podle ČSN ISO 690

Siegel, Eric. Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře: síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014. 318 s. ISBN 978-80-265-0168-8.

Citace podle APA

Siegel, E., Davenport, T. H., & Magera, I. (2014). Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře: Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky (1. vyd.). Brno: BizBooks.

Styl Chicago

Siegel, Eric, Thomas H. Davenport, and Ivo Magera. Kdo Klikne, Koupí, Lže Nebo Zemře: Síla Předpovědí Pomocí Prediktivní Analytiky. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014.

Citace podle MLA

Siegel, Eric, Thomas H. Davenport, and Ivo Magera. Kdo Klikne, Koupí, Lže Nebo Zemře: Síla Předpovědí Pomocí Prediktivní Analytiky. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích