Siegel, Eric. Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře: síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014. 318 s.
Siegel, E., Davenport, T. H., & Magera, I. (2014). Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře: Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky (1. vyd.). Brno: BizBooks.
Styl ChicagoSiegel, Eric, Thomas H. Davenport, and Ivo Magera. Kdo Klikne, Koupí, Lže Nebo Zemře: Síla Předpovědí Pomocí Prediktivní Analytiky. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014.
Citace podle MLASiegel, Eric, Thomas H. Davenport, and Ivo Magera. Kdo Klikne, Koupí, Lže Nebo Zemře: Síla Předpovědí Pomocí Prediktivní Analytiky. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích