Citace podle ČSN ISO 690

Šíma, Pavel a kol. Volební kampaně 2013: strategie, osobnosti, rozpočty: devět největších kampaní pod drobnohledem: český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2014. 237 s., [30] s. obr. příl. ISBN 978-80-7485-026-4.

Citace podle APA

Šíma, P. (2014). Volební kampaně 2013: Strategie, osobnosti, rozpočty : devět největších kampaní pod drobnohledem : český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali (1. vyd.). Brno: Barrister & Principal.

Styl Chicago

Šíma, Pavel. Volební Kampaně 2013: Strategie, Osobnosti, Rozpočty : Devět Největších Kampaní Pod Drobnohledem : český Politický Marketing, Jak Jste Ho Ještě Nepoznali. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2014.

Citace podle MLA

Šíma, Pavel. Volební Kampaně 2013: Strategie, Osobnosti, Rozpočty : Devět Největších Kampaní Pod Drobnohledem : český Politický Marketing, Jak Jste Ho Ještě Nepoznali. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích