Šíma, Pavel a kol. Volební kampaně 2013: strategie, osobnosti, rozpočty: devět největších kampaní pod drobnohledem: český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2014. 237 s., [30] s. obr. příl.
Šíma, P. (2014). Volební kampaně 2013: Strategie, osobnosti, rozpočty : devět největších kampaní pod drobnohledem : český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali (1. vyd.). Brno: Barrister & Principal.
Styl ChicagoŠíma, Pavel. Volební Kampaně 2013: Strategie, Osobnosti, Rozpočty : Devět Největších Kampaní Pod Drobnohledem : český Politický Marketing, Jak Jste Ho Ještě Nepoznali. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2014.
Citace podle MLAŠíma, Pavel. Volební Kampaně 2013: Strategie, Osobnosti, Rozpočty : Devět Největších Kampaní Pod Drobnohledem : český Politický Marketing, Jak Jste Ho Ještě Nepoznali. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2014.
Více o citacích