Čapek, Michal. Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu. Praha, 2014. Vedoucí práce Marie Hesková.
Citace podle APAČapek, M., Hesková, M., & Ezrová, H. (2014). Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu.
Styl ChicagoČapek, Michal, Marie Hesková, and Hana Ezrová. Marketingové řízení Obchodních Firem, Budování Efektivních Kooperací S Využitím Konceptu Category Managementu. 2014.
Citace podle MLAČapek, Michal, Marie Hesková, and Hana Ezrová. Marketingové řízení Obchodních Firem, Budování Efektivních Kooperací S Využitím Konceptu Category Managementu. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích