Citace podle ČSN ISO 690

Bashkardzina, Maryia. Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce. Praha, 2022. Vedoucí práce Anton Shavshukov.

Citace podle APA

Bashkardzina, M., Shavshukov, A., & Závodná, L. S. (2022). Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: Vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce.

Styl Chicago

Bashkardzina, Maryia, Anton Shavshukov, and Lucie Sára Závodná. Marketing Prostřednictvím Instagram Influencerů: Vliv Počtu Sledujících a Divergence Produktu Na Postoj Ke Značce. 2022.

Citace podle MLA

Bashkardzina, Maryia, Anton Shavshukov, and Lucie Sára Závodná. Marketing Prostřednictvím Instagram Influencerů: Vliv Počtu Sledujících a Divergence Produktu Na Postoj Ke Značce. 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích