Bashkardzina, Maryia. Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce. Praha, 2022. Vedoucí práce Anton Shavshukov.
Citace podle APABashkardzina, M., Shavshukov, A., & Závodná, L. S. (2022). Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: Vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce.
Styl ChicagoBashkardzina, Maryia, Anton Shavshukov, and Lucie Sára Závodná. Marketing Prostřednictvím Instagram Influencerů: Vliv Počtu Sledujících a Divergence Produktu Na Postoj Ke Značce. 2022.
Citace podle MLABashkardzina, Maryia, Anton Shavshukov, and Lucie Sára Závodná. Marketing Prostřednictvím Instagram Influencerů: Vliv Počtu Sledujících a Divergence Produktu Na Postoj Ke Značce. 2022.
Více o citacích