Citace podle ČSN ISO 690

Machek, Martin. Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky. Praha, 2014. Vedoucí práce Jana Boučková.

Citace podle APA

Machek, M., Boučková, J., & Tomek, G. (2014). Hodnota značky: Vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky.

Styl Chicago

Machek, Martin, Jana Boučková, and Gustav Tomek. Hodnota Značky: Vliv Vybraných Nástrojů Marketingového Mixu Na Budování Hodnoty Značky. 2014.

Citace podle MLA

Machek, Martin, Jana Boučková, and Gustav Tomek. Hodnota Značky: Vliv Vybraných Nástrojů Marketingového Mixu Na Budování Hodnoty Značky. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích