Citace podle ČSN ISO 690

Zálešáková, Martina. Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode. Praha, 2013. Vedoucí práce Petr Král.

Citace podle APA

Zálešáková, M., Král, P., & Bockstefel, J. (2013). Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode.

Styl Chicago

Zálešáková, Martina, Petr Král, and Jan Bockstefel. Specifika Marketingové Komunikace Na Trhu B2B a Její účinnost Na Příkladu Společnosti Bisnode. 2013.

Citace podle MLA

Zálešáková, Martina, Petr Král, and Jan Bockstefel. Specifika Marketingové Komunikace Na Trhu B2B a Její účinnost Na Příkladu Společnosti Bisnode. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích