Zálešáková, Martina. Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode. Praha, 2013. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APAZálešáková, M., Král, P., & Bockstefel, J. (2013). Specifika marketingové komunikace na trhu B2B a její účinnost na příkladu společnosti Bisnode.
Styl ChicagoZálešáková, Martina, Petr Král, and Jan Bockstefel. Specifika Marketingové Komunikace Na Trhu B2B a Její účinnost Na Příkladu Společnosti Bisnode. 2013.
Citace podle MLAZálešáková, Martina, Petr Král, and Jan Bockstefel. Specifika Marketingové Komunikace Na Trhu B2B a Její účinnost Na Příkladu Společnosti Bisnode. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích