Citace podle ČSN ISO 690

Valová, Soňa. Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines. Praha, 2014. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Valová, S., Průša, P., & Chodelka, P. (2014). Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines.

Styl Chicago

Valová, Soňa, Přemysl Průša, and Peter Chodelka. Analýza Marketingovej Stratégie a Spokojnosti Zákazníka Spoločnosti Emirates Airlines. 2014.

Citace podle MLA

Valová, Soňa, Přemysl Průša, and Peter Chodelka. Analýza Marketingovej Stratégie a Spokojnosti Zákazníka Spoločnosti Emirates Airlines. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích