Fabuľa, Július. Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost. Praha, 2014. Vedoucí práce Dana Zadražilová.
Citace podle APAFabuľa, J., Zadražilová, D., & Zmeškalová, J. (2014). Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost.
Styl ChicagoFabuľa, Július, Dana Zadražilová, and Jana Zmeškalová. Tvorba Nových Zákaznických Skupin Prostřednictvím Sociálních Médií Jako Tržní Příležitost. 2014.
Citace podle MLAFabuľa, Július, Dana Zadražilová, and Jana Zmeškalová. Tvorba Nových Zákaznických Skupin Prostřednictvím Sociálních Médií Jako Tržní Příležitost. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích