Citace podle ČSN ISO 690

Fabuľa, Július. Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost. Praha, 2014. Vedoucí práce Dana Zadražilová.

Citace podle APA

Fabuľa, J., Zadražilová, D., & Zmeškalová, J. (2014). Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost.

Styl Chicago

Fabuľa, Július, Dana Zadražilová, and Jana Zmeškalová. Tvorba Nových Zákaznických Skupin Prostřednictvím Sociálních Médií Jako Tržní Příležitost. 2014.

Citace podle MLA

Fabuľa, Július, Dana Zadražilová, and Jana Zmeškalová. Tvorba Nových Zákaznických Skupin Prostřednictvím Sociálních Médií Jako Tržní Příležitost. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích