Citace podle ČSN ISO 690

Káčerková, Radka. Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam. Praha, 2015. Vedoucí práce Michal Novák.

Citace podle APA

Káčerková, R., Novák, M., & Jordan, M. (2015). Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam.

Styl Chicago

Káčerková, Radka, Michal Novák, and Michal Jordan. Klasifikační Analýza Emocionálních Apelů Na Vzorku českých Televizních Reklam. 2015.

Citace podle MLA

Káčerková, Radka, Michal Novák, and Michal Jordan. Klasifikační Analýza Emocionálních Apelů Na Vzorku českých Televizních Reklam. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích