Citace podle ČSN ISO 690

Otenšlégrová, Pavla. Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích. Praha, 2015. Vedoucí práce Ondřej Pešek.

Citace podle APA

Otenšlégrová, P., Pešek, O., & Zamazalová, M. (2015). Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích.

Styl Chicago

Otenšlégrová, Pavla, Ondřej Pešek, and Marcela Zamazalová. Vliv Kontroverzních Reklamních Kampaní Firmy United Colors of Benetton Na Emoce Spotřebitelů Ve Vybraných Zemích. 2015.

Citace podle MLA

Otenšlégrová, Pavla, Ondřej Pešek, and Marcela Zamazalová. Vliv Kontroverzních Reklamních Kampaní Firmy United Colors of Benetton Na Emoce Spotřebitelů Ve Vybraných Zemích. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích