Otenšlégrová, Pavla. Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích. Praha, 2015. Vedoucí práce Ondřej Pešek.
Citace podle APAOtenšlégrová, P., Pešek, O., & Zamazalová, M. (2015). Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích.
Styl ChicagoOtenšlégrová, Pavla, Ondřej Pešek, and Marcela Zamazalová. Vliv Kontroverzních Reklamních Kampaní Firmy United Colors of Benetton Na Emoce Spotřebitelů Ve Vybraných Zemích. 2015.
Citace podle MLAOtenšlégrová, Pavla, Ondřej Pešek, and Marcela Zamazalová. Vliv Kontroverzních Reklamních Kampaní Firmy United Colors of Benetton Na Emoce Spotřebitelů Ve Vybraných Zemích. 2015.
Více o citacích