Citace podle ČSN ISO 690

Pospíšilová, Martina. Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace. Praha, 2015. Vedoucí práce Milan Postler.

Citace podle APA

Pospíšilová, M., Postler, M., & Urban, J. (2015). Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace.

Styl Chicago

Pospíšilová, Martina, Milan Postler, and Jan Urban. Marketingová Strategie Jazzového Klubu Reduta Pro Divadelní Improvizační Skupinu Improvariace. 2015.

Citace podle MLA

Pospíšilová, Martina, Milan Postler, and Jan Urban. Marketingová Strategie Jazzového Klubu Reduta Pro Divadelní Improvizační Skupinu Improvariace. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích