Citace podle ČSN ISO 690

Krejčová, Jitka. Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě. Praha, 2015. Vedoucí práce Alena Plášková.

Citace podle APA

Krejčová, J., Plášková, A., & Novák, P. (2015). Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě.

Styl Chicago

Krejčová, Jitka, Alena Plášková, and Pavel Novák. Vliv Zavedení Konceptu Corporate Social Responsibility a Creaiting Shared Value Na Spotřební Chování Zákazníků Ve Vybrané Firmě. 2015.

Citace podle MLA

Krejčová, Jitka, Alena Plášková, and Pavel Novák. Vliv Zavedení Konceptu Corporate Social Responsibility a Creaiting Shared Value Na Spotřební Chování Zákazníků Ve Vybrané Firmě. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích