Krejčová, Jitka. Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě. Praha, 2015. Vedoucí práce Alena Plášková.
Citace podle APAKrejčová, J., Plášková, A., & Novák, P. (2015). Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě.
Styl ChicagoKrejčová, Jitka, Alena Plášková, and Pavel Novák. Vliv Zavedení Konceptu Corporate Social Responsibility a Creaiting Shared Value Na Spotřební Chování Zákazníků Ve Vybrané Firmě. 2015.
Citace podle MLAKrejčová, Jitka, Alena Plášková, and Pavel Novák. Vliv Zavedení Konceptu Corporate Social Responsibility a Creaiting Shared Value Na Spotřební Chování Zákazníků Ve Vybrané Firmě. 2015.
Více o citacích