Citace podle ČSN ISO 690

Do, Duc Hoang. Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy. Praha, 2015. Vedoucí práce Martin Machek.

Citace podle APA

Do, D. H., Machek, M., & Kolouchová, D. (2015). Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy.

Styl Chicago

Do, Duc Hoang, Martin Machek, and Daniela Kolouchová. Marketingová Analýza Uvedení Nového Produktu Na Trh - Případová Studie Bento Boxy. 2015.

Citace podle MLA

Do, Duc Hoang, Martin Machek, and Daniela Kolouchová. Marketingová Analýza Uvedení Nového Produktu Na Trh - Případová Studie Bento Boxy. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích