Citace podle ČSN ISO 690

Holíková, Barbora. Optimalizace marketingových kampaní na základě výsledků neuromarketingového výzkumu. Praha, 2015. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Holíková, B., Koudelka, J., & Tahal, R. (2015). Optimalizace marketingových kampaní na základě výsledků neuromarketingového výzkumu.

Styl Chicago

Holíková, Barbora, Jan Koudelka, and Radek Tahal. Optimalizace Marketingových Kampaní Na Základě Výsledků Neuromarketingového Výzkumu. 2015.

Citace podle MLA

Holíková, Barbora, Jan Koudelka, and Radek Tahal. Optimalizace Marketingových Kampaní Na Základě Výsledků Neuromarketingového Výzkumu. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích