Jarolímová, Nikola. Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků. Praha, 2015. Vedoucí práce Ondřej Pešek.
Citace podle APAJarolímová, N., Pešek, O., & Jančík, J. (2015). Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků.
Styl ChicagoJarolímová, Nikola, Ondřej Pešek, and Jaroslav Jančík. Neuromarketing a Analýza Nákupního Rozhodování Dle Specifické Typologie Zákazníků. 2015.
Citace podle MLAJarolímová, Nikola, Ondřej Pešek, and Jaroslav Jančík. Neuromarketing a Analýza Nákupního Rozhodování Dle Specifické Typologie Zákazníků. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích