Citace podle ČSN ISO 690

Jarolímová, Nikola. Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků. Praha, 2015. Vedoucí práce Ondřej Pešek.

Citace podle APA

Jarolímová, N., Pešek, O., & Jančík, J. (2015). Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků.

Styl Chicago

Jarolímová, Nikola, Ondřej Pešek, and Jaroslav Jančík. Neuromarketing a Analýza Nákupního Rozhodování Dle Specifické Typologie Zákazníků. 2015.

Citace podle MLA

Jarolímová, Nikola, Ondřej Pešek, and Jaroslav Jančík. Neuromarketing a Analýza Nákupního Rozhodování Dle Specifické Typologie Zákazníků. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích