Klimešová, Aneta. Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem. Praha, 2015. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Citace podle APAKlimešová, A., Zamazalová, M., & Stříteský, V. (2015). Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem.
Styl ChicagoKlimešová, Aneta, Marcela Zamazalová, and Václav Stříteský. Guerilla Marketing Jako Netradiční Forma Marketingové Komunikace V Porovnání S Tradičním Komunikačním Mixem. 2015.
Citace podle MLAKlimešová, Aneta, Marcela Zamazalová, and Václav Stříteský. Guerilla Marketing Jako Netradiční Forma Marketingové Komunikace V Porovnání S Tradičním Komunikačním Mixem. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích