Citace podle ČSN ISO 690

Klimešová, Aneta. Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem. Praha, 2015. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.

Citace podle APA

Klimešová, A., Zamazalová, M., & Stříteský, V. (2015). Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem.

Styl Chicago

Klimešová, Aneta, Marcela Zamazalová, and Václav Stříteský. Guerilla Marketing Jako Netradiční Forma Marketingové Komunikace V Porovnání S Tradičním Komunikačním Mixem. 2015.

Citace podle MLA

Klimešová, Aneta, Marcela Zamazalová, and Václav Stříteský. Guerilla Marketing Jako Netradiční Forma Marketingové Komunikace V Porovnání S Tradičním Komunikačním Mixem. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích