Citace podle ČSN ISO 690

Havlíčková, Olga. Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla. Praha, 2015. Vedoucí práce Mario Kubaš.

Citace podle APA

Havlíčková, O., Kubaš, M., & Hanzlík, J. (2015). Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla.

Styl Chicago

Havlíčková, Olga, Mario Kubaš, and Jan Hanzlík. Online Marketing Kulturního Sektoru. Návrh Online Marketingové Strategie Vybraného Divadla. 2015.

Citace podle MLA

Havlíčková, Olga, Mario Kubaš, and Jan Hanzlík. Online Marketing Kulturního Sektoru. Návrh Online Marketingové Strategie Vybraného Divadla. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích