Hubková, Tereza. Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu. Praha, 2015. Vedoucí práce Václav Stříteský.
Citace podle APAHubková, T., Stříteský, V., & Hurychová, A. (2015). Analýza využití vybraných online marketingových nástrojů pro začínající IT firmu na globálním trhu.
Styl ChicagoHubková, Tereza, Václav Stříteský, and Andrea Hurychová. Analýza Využití Vybraných Online Marketingových Nástrojů Pro Začínající IT Firmu Na Globálním Trhu. 2015.
Citace podle MLAHubková, Tereza, Václav Stříteský, and Andrea Hurychová. Analýza Využití Vybraných Online Marketingových Nástrojů Pro Začínající IT Firmu Na Globálním Trhu. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích