Glaserová, Monika. Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT. Praha, 2015. Vedoucí práce Radek Tahal.
Citace podle APAGlaserová, M., Tahal, R., & Papoušková, Š. (2015). Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT.
Styl ChicagoGlaserová, Monika, Radek Tahal, and Šárka Papoušková. Analýza Věrnostního Programu Jako Nástroje Zvyšování Loajality Zákazníků Značky NEXT. 2015.
Citace podle MLAGlaserová, Monika, Radek Tahal, and Šárka Papoušková. Analýza Věrnostního Programu Jako Nástroje Zvyšování Loajality Zákazníků Značky NEXT. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích