Salehová, Sarah. Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX. Praha, 2015. Vedoucí práce Mario Kubaš.
Citace podle APASalehová, S., Kubaš, M., & Šmíd, I. (2015). Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX.
Styl ChicagoSalehová, Sarah, Mario Kubaš, and Ilja Šmíd. Strategie Marketingové Komunikace Na Sociálních Médiích Národní Galerie V Praze a Centra Současného Umění DOX. 2015.
Citace podle MLASalehová, Sarah, Mario Kubaš, and Ilja Šmíd. Strategie Marketingové Komunikace Na Sociálních Médiích Národní Galerie V Praze a Centra Současného Umění DOX. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích