Citace podle ČSN ISO 690

Podnecký, Marek. Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů. Praha, 2015. Vedoucí práce Václav Riedlbauch.

Citace podle APA

Podnecký, M., Riedlbauch, V., & Straka, M. (2015). Sociální sítě jako marketingový nástroj promotingu hudby a hudebních eventů.

Styl Chicago

Podnecký, Marek, Václav Riedlbauch, and Michal Straka. Sociální Sítě Jako Marketingový Nástroj Promotingu Hudby a Hudebních Eventů. 2015.

Citace podle MLA

Podnecký, Marek, Václav Riedlbauch, and Michal Straka. Sociální Sítě Jako Marketingový Nástroj Promotingu Hudby a Hudebních Eventů. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích