Citace podle ČSN ISO 690

Vávrová, Jana. Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Praha, 2015. Vedoucí práce Michal Novák.

Citace podle APA

Vávrová, J., Novák, M., & Kincl, T. (2015). Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA.

Styl Chicago

Vávrová, Jana, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Kulturní Aspekty TV Reklamy Vybraných Nadnárodních Automobilových Společností V České Republice a USA. 2015.

Citace podle MLA

Vávrová, Jana, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Kulturní Aspekty TV Reklamy Vybraných Nadnárodních Automobilových Společností V České Republice a USA. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích