Vávrová, Jana. Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Praha, 2015. Vedoucí práce Michal Novák.
Citace podle APAVávrová, J., Novák, M., & Kincl, T. (2015). Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA.
Styl ChicagoVávrová, Jana, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Kulturní Aspekty TV Reklamy Vybraných Nadnárodních Automobilových Společností V České Republice a USA. 2015.
Citace podle MLAVávrová, Jana, Michal Novák, and Tomáš Kincl. Kulturní Aspekty TV Reklamy Vybraných Nadnárodních Automobilových Společností V České Republice a USA. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích