Prudký, Libor. Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky: témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě. 1. vydání. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2014. 111 stran.
Prudký, L. (2014). Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky: Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě (1. vydání.). Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK).
Styl ChicagoPrudký, Libor. Rozvoj Osobnosti Vysokoškoláků Jako Součást Kvality Výuky: Témata a Otázky K Pojetí Vysokoškolského Studia Jako Učení Se Svobodě. 1. vydání. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2014.
Citace podle MLAPrudký, Libor. Rozvoj Osobnosti Vysokoškoláků Jako Součást Kvality Výuky: Témata a Otázky K Pojetí Vysokoškolského Studia Jako Učení Se Svobodě. 1. vydání. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK), 2014.
Více o citacích