Citace podle ČSN ISO 690

Durdová, Irena. Základní aspekty marketingu ve sportu. Dotisk 1. vydání. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009. 83 stran. ISBN 978-80-248-0827-7.

Citace podle APA

Durdová, I. (2009). Základní aspekty marketingu ve sportu (Dotisk 1. vydání.). Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava.

Styl Chicago

Durdová, Irena. Základní Aspekty Marketingu Ve Sportu. Dotisk 1. vydání. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009.

Citace podle MLA

Durdová, Irena. Základní Aspekty Marketingu Ve Sportu. Dotisk 1. vydání. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích