Hamaďáková, Markéta. Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky. Praha, 2015. Vedoucí práce Přemysl Průša.
Citace podle APAHamaďáková, M., Průša, P., & Toman, J. (2015). Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky.
Styl ChicagoHamaďáková, Markéta, Přemysl Průša, and Jan Toman. Analýza Využití Sociálních Sítí Jako Nástroje Marketingové Komunikace Značky. 2015.
Citace podle MLAHamaďáková, Markéta, Přemysl Průša, and Jan Toman. Analýza Využití Sociálních Sítí Jako Nástroje Marketingové Komunikace Značky. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích