Citace podle ČSN ISO 690

Hamaďáková, Markéta. Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky. Praha, 2015. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Hamaďáková, M., Průša, P., & Toman, J. (2015). Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky.

Styl Chicago

Hamaďáková, Markéta, Přemysl Průša, and Jan Toman. Analýza Využití Sociálních Sítí Jako Nástroje Marketingové Komunikace Značky. 2015.

Citace podle MLA

Hamaďáková, Markéta, Přemysl Průša, and Jan Toman. Analýza Využití Sociálních Sítí Jako Nástroje Marketingové Komunikace Značky. 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích