Citace podle ČSN ISO 690

Jindra, Jan. Reklamní a produktová fotografie: kreativní techniky a neobvyklé postupy. Vydání první. Brno: Computer Press, a.s., 2011. 232 stran. ISBN 978-80-251-3112-1.

Citace podle APA

Jindra, J. (2011). Reklamní a produktová fotografie: Kreativní techniky a neobvyklé postupy (Vydání první.). Brno: Computer Press, a.s..

Styl Chicago

Jindra, Jan. Reklamní a Produktová Fotografie: Kreativní Techniky a Neobvyklé Postupy. Vydání první. Brno: Computer Press, a.s., 2011.

Citace podle MLA

Jindra, Jan. Reklamní a Produktová Fotografie: Kreativní Techniky a Neobvyklé Postupy. Vydání první. Brno: Computer Press, a.s., 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích