Komárková, Kateřina. Analýza vlivu značky na kupní rozhodování spotřebitelů v internacionálním kontextu. Praha, 2015. Vedoucí práce Jana Boučková.
Citace podle APAKomárková, K., Boučková, J., & Selecká, M. (2015). Analýza vlivu značky na kupní rozhodování spotřebitelů v internacionálním kontextu.
Styl ChicagoKomárková, Kateřina, Jana Boučková, and Milada Selecká. Analýza Vlivu Značky Na Kupní Rozhodování Spotřebitelů V Internacionálním Kontextu. 2015.
Citace podle MLAKomárková, Kateřina, Jana Boučková, and Milada Selecká. Analýza Vlivu Značky Na Kupní Rozhodování Spotřebitelů V Internacionálním Kontextu. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích