Citace podle ČSN ISO 690

Halada, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. První vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. 118 stran. ISBN 978-80-246-3075-5.

Citace podle APA

Halada, J. (2015). Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru (První vydání.). Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum.

Styl Chicago

Halada, Jan. Marketingová Komunikace a Public Relations: Výklad Pojmů a Teorie Oboru. První vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015.

Citace podle MLA

Halada, Jan. Marketingová Komunikace a Public Relations: Výklad Pojmů a Teorie Oboru. První vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích