Citace podle ČSN ISO 690

Kim, W. Chan a Mauborgne, Renée. Strategie modrého oceánu: umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2015. 283 stran. Knihovna světového managementu; sv. 39. ISBN 978-80-7261-295-6.

Citace podle APA

Kim, W. C., Grusová, I., & Somogyi, P. (2015). Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry (2. rozšířené a aktualizované vydání.). Praha: Management Press.

Styl Chicago

Kim, W. Chan, Irena Grusová, and Petr Somogyi. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2015.

Citace podle MLA

Kim, W. Chan, Irena Grusová, and Petr Somogyi. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích