Kim, W. Chan a Mauborgne, Renée. Strategie modrého oceánu: umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2015. 283 stran. Knihovna světového managementu; sv. 39.
Kim, W. C., Grusová, I., & Somogyi, P. (2015). Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry (2. rozšířené a aktualizované vydání.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoKim, W. Chan, Irena Grusová, and Petr Somogyi. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2015.
Citace podle MLAKim, W. Chan, Irena Grusová, and Petr Somogyi. Strategie Modrého Oceánu: Umění Vytvořit Si Svrchovaný Tržní Prostor a Vyřadit Tak Konkurenty Ze Hry. 2. rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Management Press, 2015.
Více o citacích