Citace podle ČSN ISO 690

Petrů, Naděžda a Kupec, Václav. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015. 81 stran. Eupress. ISBN 978-80-7408-116-3.

Citace podle APA

Petrů, N. (2015). Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) (Druhé přepracované a doplněné vydání.). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s..

Styl Chicago

Petrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015.

Citace podle MLA

Petrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích