Petrů, Naděžda a Kupec, Václav. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015. 81 stran. Eupress.
Petrů, N. (2015). Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) (Druhé přepracované a doplněné vydání.). Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s..
Styl ChicagoPetrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015.
Citace podle MLAPetrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Druhé přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2015.
Více o citacích