Jochmanová, Helena. Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě. Praha, 2015. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APAJochmanová, H., Král, P., & Lhotáková, M. (2015). Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě.
Styl ChicagoJochmanová, Helena, Petr Král, and Markéta Lhotáková. Zhodnocení Marketingové Strategie Společnosti Nike Cílené Na ženy Se Zaměřením Na Internet a Sociální Sítě. 2015.
Citace podle MLAJochmanová, Helena, Petr Král, and Markéta Lhotáková. Zhodnocení Marketingové Strategie Společnosti Nike Cílené Na ženy Se Zaměřením Na Internet a Sociální Sítě. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích