Plesníková, Tereza. Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů. Praha, 2015. Vedoucí práce Markéta Lhotáková.
Citace podle APAPlesníková, T., Lhotáková, M., & Olšanová, K. (2015). Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů.
Styl ChicagoPlesníková, Tereza, Markéta Lhotáková, and Květa Olšanová. Vliv Marketingové Komunikace Cílené Na Děti Na Spotřebitalské Chování Rodičů. 2015.
Citace podle MLAPlesníková, Tereza, Markéta Lhotáková, and Květa Olšanová. Vliv Marketingové Komunikace Cílené Na Děti Na Spotřebitalské Chování Rodičů. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích