Hellebrandová, Kateřina. Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku. Praha, 2015. Vedoucí práce Václav Riedlbauch.
Citace podle APAHellebrandová, K., Riedlbauch, V., & Janeček, V. (2015). Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku.
Styl ChicagoHellebrandová, Kateřina, Václav Riedlbauch, and Václav Janeček. Vhodnost Využití Marketingových Trendů Na Příkladu Fenoménu Twerku. 2015.
Citace podle MLAHellebrandová, Kateřina, Václav Riedlbauch, and Václav Janeček. Vhodnost Využití Marketingových Trendů Na Příkladu Fenoménu Twerku. 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích