Citace podle ČSN ISO 690

Nováková, Markéta. Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Mladá fronta, a.s. Praha, 2009. Vedoucí práce Hana Ezrová.

Citace podle APA

Nováková, M., Ezrová, H., & Janecká, H. (2009). Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Mladá fronta, a.s.

Styl Chicago

Nováková, Markéta, Hana Ezrová, and Hana Janecká. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Firmě Mladá Fronta, A.s. 2009.

Citace podle MLA

Nováková, Markéta, Hana Ezrová, and Hana Janecká. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Firmě Mladá Fronta, A.s. 2009.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích