Citace podle ČSN ISO 690

Těšínská, Edita. Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele. Praha, 2016. Vedoucí práce Ondřej Lešetický.

Citace podle APA

Těšínská, E., Lešetický, O., & Svoboda, P. (2016). Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele.

Styl Chicago

Těšínská, Edita, Ondřej Lešetický, and Petr Svoboda. Vliv Marketingové Komunikace Ve Farmaceutickém Průmyslu Na Rozhodování Spotřebitele. 2016.

Citace podle MLA

Těšínská, Edita, Ondřej Lešetický, and Petr Svoboda. Vliv Marketingové Komunikace Ve Farmaceutickém Průmyslu Na Rozhodování Spotřebitele. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích