Těšínská, Edita. Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele. Praha, 2016. Vedoucí práce Ondřej Lešetický.
Citace podle APATěšínská, E., Lešetický, O., & Svoboda, P. (2016). Vliv marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu na rozhodování spotřebitele.
Styl ChicagoTěšínská, Edita, Ondřej Lešetický, and Petr Svoboda. Vliv Marketingové Komunikace Ve Farmaceutickém Průmyslu Na Rozhodování Spotřebitele. 2016.
Citace podle MLATěšínská, Edita, Ondřej Lešetický, and Petr Svoboda. Vliv Marketingové Komunikace Ve Farmaceutickém Průmyslu Na Rozhodování Spotřebitele. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích