Imramovská, Blanka. Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o. Praha, 2016. Vedoucí práce Taťána Hajdíková.
Citace podle APAImramovská, B., Hajdíková, T., & Šimůnek, M. (2016). Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Styl ChicagoImramovská, Blanka, Taťána Hajdíková, and Michal Šimůnek. Marketingová Strategie Nového Produktu Společnosti Malované Mapy, S.r.o. 2016.
Citace podle MLAImramovská, Blanka, Taťána Hajdíková, and Michal Šimůnek. Marketingová Strategie Nového Produktu Společnosti Malované Mapy, S.r.o. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích