Citace podle ČSN ISO 690

Fedorová, Markéta. Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis. Praha, 2007. Vedoucí práce Josef Jablonský.

Citace podle APA

Fedorová, M., Jablonský, J., & Johnová, R. (2007). Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis.

Styl Chicago

Fedorová, Markéta, Josef Jablonský, and Radka Johnová. Krizový Plán Reklamy a Podpory Prodeje Firmy Po Neplánované Změně Obchodní Značky Ve Firmě Markis. 2007.

Citace podle MLA

Fedorová, Markéta, Josef Jablonský, and Radka Johnová. Krizový Plán Reklamy a Podpory Prodeje Firmy Po Neplánované Změně Obchodní Značky Ve Firmě Markis. 2007.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích