Fedorová, Markéta. Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis. Praha, 2007. Vedoucí práce Josef Jablonský.
Citace podle APAFedorová, M., Jablonský, J., & Johnová, R. (2007). Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis.
Styl ChicagoFedorová, Markéta, Josef Jablonský, and Radka Johnová. Krizový Plán Reklamy a Podpory Prodeje Firmy Po Neplánované Změně Obchodní Značky Ve Firmě Markis. 2007.
Citace podle MLAFedorová, Markéta, Josef Jablonský, and Radka Johnová. Krizový Plán Reklamy a Podpory Prodeje Firmy Po Neplánované Změně Obchodní Značky Ve Firmě Markis. 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích