Hrušková, Petra. Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku). Praha, 2015. Vedoucí práce Milan Postler.
Citace podle APAHrušková, P., Postler, M., & Mikeš, J. (2015). Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku).
Styl ChicagoHrušková, Petra, Milan Postler, and Jiří Mikeš. Nástroje Politického Marketingu a Ich Využitie V Prezidentských Voľbách SR (analýza Prezidentskej Kampane Andreja Kisku). 2015.
Citace podle MLAHrušková, Petra, Milan Postler, and Jiří Mikeš. Nástroje Politického Marketingu a Ich Využitie V Prezidentských Voľbách SR (analýza Prezidentskej Kampane Andreja Kisku). 2015.
Více o citacích