Citace podle ČSN ISO 690

Hrušková, Petra. Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku). Praha, 2015. Vedoucí práce Milan Postler.

Citace podle APA

Hrušková, P., Postler, M., & Mikeš, J. (2015). Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku).

Styl Chicago

Hrušková, Petra, Milan Postler, and Jiří Mikeš. Nástroje Politického Marketingu a Ich Využitie V Prezidentských Voľbách SR (analýza Prezidentskej Kampane Andreja Kisku). 2015.

Citace podle MLA

Hrušková, Petra, Milan Postler, and Jiří Mikeš. Nástroje Politického Marketingu a Ich Využitie V Prezidentských Voľbách SR (analýza Prezidentskej Kampane Andreja Kisku). 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích