Citace podle ČSN ISO 690

Pajerová, Hedvika. Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu. Praha, 2016. Vedoucí práce David Říha.

Citace podle APA

Pajerová, H., Říha, D., & Doležalová, P. (2016). Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu.

Styl Chicago

Pajerová, Hedvika, David Říha, and Petra Doležalová. Analýza Marketingové Komunikace Značky Staropramen a Určení Jejího Archtypu. 2016.

Citace podle MLA

Pajerová, Hedvika, David Říha, and Petra Doležalová. Analýza Marketingové Komunikace Značky Staropramen a Určení Jejího Archtypu. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích