Citace podle ČSN ISO 690

Krejčí, Martin. Využití internetových nástrojů při marketingovém výzkumu a tvorbě marketingového plánu. Praha, 2016. Vedoucí práce Radek Tahal.

Citace podle APA

Krejčí, M., Tahal, R., & Forst, V. (2016). Využití internetových nástrojů při marketingovém výzkumu a tvorbě marketingového plánu.

Styl Chicago

Krejčí, Martin, Radek Tahal, and Václav Forst. Využití Internetových Nástrojů Při Marketingovém Výzkumu a Tvorbě Marketingového Plánu. 2016.

Citace podle MLA

Krejčí, Martin, Radek Tahal, and Václav Forst. Využití Internetových Nástrojů Při Marketingovém Výzkumu a Tvorbě Marketingového Plánu. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích