Citace podle ČSN ISO 690

Koblížková, Beáta. Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva. Praha, 2016. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Koblížková, B., Koudelka, J., & Krištofič, L. (2016). Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva.

Styl Chicago

Koblížková, Beáta, Jan Koudelka, and Lenka Krištofič. Vliv Marketingové Komunikace Na Spotřební Chování U Vybraného Otc Léčiva. 2016.

Citace podle MLA

Koblížková, Beáta, Jan Koudelka, and Lenka Krištofič. Vliv Marketingové Komunikace Na Spotřební Chování U Vybraného Otc Léčiva. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích