Strnadová, Anna. Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor. Praha, 2016. Vedoucí práce Ondřej Pešek.
Citace podle APAStrnadová, A., Pešek, O., & Hucková, B. (2016). Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor.
Styl ChicagoStrnadová, Anna, Ondřej Pešek, and Barbara Hucková. Použití Nástrojů Marketingové Komunikace V Rámci Crowdfundingové Kampaně Spolku ArtproProstor. 2016.
Citace podle MLAStrnadová, Anna, Ondřej Pešek, and Barbara Hucková. Použití Nástrojů Marketingové Komunikace V Rámci Crowdfundingové Kampaně Spolku ArtproProstor. 2016.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích