Citace podle ČSN ISO 690

Melounová, Markéta. Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Praha, 2016. Vedoucí práce Daniela Kolouchová.

Citace podle APA

Melounová, M., Kolouchová, D., & Černá, J. (2016). Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Styl Chicago

Melounová, Markéta, Daniela Kolouchová, and Jitka Černá. Analýza Marketingového Mixu Společnosti Lidl Česká Republika V.o.s. 2016.

Citace podle MLA

Melounová, Markéta, Daniela Kolouchová, and Jitka Černá. Analýza Marketingového Mixu Společnosti Lidl Česká Republika V.o.s. 2016.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích